Durant el mes de gener i febrer estem fent la tercera ronda de tallers i estem treballant:
TALLER EXPERIMENTS – Coneixem i expliquem entre tots que és un imant. A partir d’ hipòtesis sobre quins materials atreuen els imants, donarem a cada alumne un imant i aniran experimentant i classificant els materials al SI o No en funció si enganxen o no. Traurem conclusions : el metall només s’enganxa als imants!
TALLER EMOCIONS – Conversa quines són les emocions i com ens sentim avui, conte “El peix que no plorava mai”, Joc verdader o fals sobre la comprensió del conte i comentaris pertinents, visualització del peix irisat a la pissarra.
TALLER LET’S MOVE – Juguem amb el paracaigudes, fem diferents jocs i situacions fomentant la cooperació i participació del grup, però el millor de tot és que són molt divertits!
TALLER GRAFISMES – Manipular i experimentar amb els grafismes les formes d’una casa i una flor, utilitzant el dit com a eina, farem les formes amb témpera de colors. Gaudirem de fer línies tancades amb pintura.
TALLER AULA VIVA – Aprenem coses sobre l’hort, les verdures i hortalisses a partit del conte “ L’hort de l’Arlet”, classifiquem les verdures i les fruites a partir de fotografies en una taula. Fem un tomb pel nostre hort i mirem com creixen les verdures.
TALLER RESTAURANT – Fem de reposters i elaborem una piruleta de xocolata. Pesem el que necessitem i ens posem mans a l’obra!
TALLER MÚSICA- Els animals sonen, fem discriminació auditiva de sons d’animals, la cançó “Tenia un gall” , triem els animals de la cançó a partir d’unes fotografies i ballem imitant el caminar d’alguns animals.
TALLER DECORACIÓ I FESTES– Parlem de l’hivern i el temps que fa. Que passa a la muntanya quan fa molt fred “neva” i comencem un diàleg sobre el color de la neu i l’aigua. Estampem en paper de cel·lofana transparent ditades amb pintura de color blanc i blava per decorar els vidres d’educació infantil.
TALLER JUGUEM AMB LES MATEMÀTIQUES- Treballem els nombres, la seva quantitat i el càlcul a través de jocs de taula.
TALLER NOVES TECNOLOGIES- Ens iniciem en la programació utilitzant les Bee-Bots (robot en forma d’abella), fem activitats de seqüenciació, estimació i resolució de problemes d’una forma engrescadora.