Tallers internivell a Educació Infantil

El passat mes de març hem començat a Educació Infantil la cinquena ronda dels Tallers Intercicle.
En els tallers hem estat treballant:
-Noves tecnologies: Hem treballat sumes, lògica, traç i grafismes.

-Taller de decoració i festes: En aquesta taller ja estem preparant el decorat per la Fira de l’ Alba. És molt gran!!

-Taller d’ emocions: Treballem les emocions de l’ alegria i la tristesa a través del conte “Tristània Imperial”. Després analitzem talls de pel·lícules per identificar quines emocions hi surten.

-Taller de música:Treballem les emocions a través de la música i partint del conte “El monstre de colors”.

-Taller d’ experiments: Intentem moure els cotxes sense tocar-los, femt hipòtesis de com els podem moure i sorgeix l’ aire dels nostres pulmons,… oferim als alumnes material, manxes, globus, vanos,… i arribem a la conclusió de que l’ aire pot moure les coses.

-Restaurant: Ens transformem en un restaurant de veritat. Primer escollim el menú del dia, després repartim els rols que farem (cap de sala, cuiners, cambrers i comensals) i comencem a treballar!

-Juguem amb les matemàtiques: Fem racons matemàtics amb diferent material manipulatiu; regletes numèriques, multicubs i figures geomètriques utilitzant les plantilles corresponents.

-Grafismes i autors: Escollim una obra d’ en Joan Miró i la dibuixem i pintem seguint colors i formes mironianes. Ho fem amb grup cooperatiu.

-Le’s move: Juguem al joc de l’ stop i després a jocs per augmentar l’ autoestima: el mirall i el director d’orquestra.

-Aula Viva: Treballem la germinació., fem hipòtesis i decidim que és molt important l’ aigua, oxígen, temperatura, la llum i la foscor. Observem i manipulem diferents llavors i cadascú en planta una. Ara toca despertar la llavor i esperar…
Aquí podeu veure fotos com a mostra dels diferents tallers: