ELS TALLERS A EDUCACIÓ INFANTIL

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Continuem amb els nostres tallers internivells gaudint i aprenent amb els nostres companys i companyes. A continuació us en deixem un petit tastet.

TALLER DE DECORACIÓ I FESTES

Aquest trimestre hem començat el taller treballant la festa del carnestoltes. Hem cantat la cançó El febrer a l’inrevés i per estar ben guapos i guapes, ens hem fet una màscara.
Hem escollit la que volíem, l’hem pintat i punxat els ulls. Després l’hem envernissat per a que quedi ben lluenta i al final li hem posat una gometa per poder-la aguantar.
I aquí ens veieu com ho féiem….

TALLER DE GEOMETRIA

Aquest trimestre estem treballant la geometria tridimensional. Estem aprenent paraules noves (esfera, cilindre, cub…) i investigant quines formes ens surten a l’estampar (cercle, quadrat, rectangle…).

TALLER DE GRAFISMES

Aquest trimestre manipulem i experimentem amb diferents tècniques i materials: sorra, farina, retoladors, pintura, ceres,…
Fem ratlles obertes/tancades i amb formes de cercle, quadrat, triangle, casa i flor.
Coneixem i imitem el pintor Hundertwasser que utilitza el grafisme com a manera pròpia i molt acolorida per pintar els seus quadres.

TALLER D’EXPERIMENTS

Aquest trimestre al taller d’experiments hem començat treballant amb els imants.
Un cop descobert i observat el que és un imant, els alumnes, un cop donat un imant a cadascú, han anat classificant diferents materials oferts : paper, cargols, pedres, clips, botons, monedes, colors,… entre SI imanta i NO imanta. També hem après que pols oposats s’ atreuen i els pols iguals no.
Ens ho hem passat força bé!

TALLER DE LES EMOCIONS

Aquest trimestre en el taller de les emocions hem recordat i expressat amb la cara el nom: content, trist, enfadat, sorprès i poruc. Hem triat una i l’hem dibuixat per fer un mural junt amb l’Elmer.
Mitjançant aquest conte hem après que les diferències entre nosaltres i els altres són naturals i respectables. Hem plasmat aquesta idea amb la màscara de l’Elmer que ens enduem cap a casa.

TALLER DE PSICOMOTRICITAT

Aquest trimestre els nens i les nenes quan passaven per la sala de psicomotricitat han viscut una aventura pirata. La sessió començava amb l’explicació d’un conte on el protagonista és un nen que viatge amb el seu vaixell, arriba a una illa on troba un mapa que li indicada un tresor amagat.
Els nens i nenes s’han fet els protagonistes del conte disfressant-se de pirata i també han pogut trobar un tresor amagat al pati de la nostra escola gràcies a un mapa.

TALLER DELS SENTITS

Aquest trimestre els nens i nenes hem continuat experimentant amb els nostres sentits i hem preparat una botella multisensorial que ens ha servit, per fer treballar la vista donant el color que hem volgut a l’aigua i després el tacte manipulant diferents materials de formes, mides i colors que hem ficat dins de la botella d’aigua. Després hem decorat una targeta petita amb el nostre nom per cada botella i els més grans dels tallers han ajudat als més petits que encara els hi costa d’escriure el seu nom. Ens ho hem passat molt bé i després ens hem emportat la nostra botella cap a casa per continuar experimentant i jugant amb la nostra família !!

TALLER AULA VIVA

L’hivern encara no ens ha deixat, i entre gelades i ventades al nostre hort no queda ni un insecte ni un animal en peu…..com els podrem observar ?

Sort que les nostres mestres han fet una expedició per recollir tots els insectes que han trobat al nostre hort i al nostre pati. Ara, mentre continuï el fred, els observarem i els estudiarem. I com que encara no podem sortir a l’hort a plantar, observarem les llavors que quan comenci la primavera anirem a plantar: quina olor fan, són llises ? tenen punxes ?

Ja desitgem que arribi la primavera i el bon temps per poder sortir a l’hort i omplir-lo de colors i de perfums.

TALLER RESTAURANT

Aquest cop el xef del Restaurant Les Bombolles ens té preparada una idea com a plat estrella del dia, BATUTS ESPECIALS. Per tal de poder preparar els batuts ens cal saber els ingredients i decidim mirar en un llibre de receptes que hi tenim. Llegim tot el que cal i anem preparant tots els estris per tal de posar-nos mans a l’obra i aconseguir els millors batuts que mai hem provat.

TALLER MUSIQUEM

Als tallers de MUSIQUEM treballem la música al voltant de tres grans eixos: “Musica Maestro”, Els Animals sonen i Anem al circ.
Aquest segon trimestre està dedicat al món dels animals, ballem com ells i hem gaudit amb els seus sons i melodies, ha estat molt divertit!!!
Tenim ganes de musicar-ho tot!!!