Taller “BATCH COOKING”

Cuinar el diumenge per a tota la setmana és possible amb el mètode “BATCH COOKING” que ens permet cuinar més sa i tenir molt més temps lliure…

El proper divendres 6 de març, a les 17.00 h al menjador de l’escola, us proposem un taller de “batch cooking”  de la mà de la nostra dietista-nutricionista Naila Martínez, especialitzada en la nutrició de les diferents etapes de la vida, en nutrició esportiva i és la coordinadora del Programa NEREU (programa per a famílies dedicat al canvi d’hàbits).

És imprescindible la vostra inscripció mitjançant el formulari : “Taller BATCH COOKING”(feu clic) (tancarem el termini de respostes el 4-03-2020).

Durant el taller hi haurà servei de monitoratge.

Us hi esperem!

FEM COMUNITAT, FEM ESCOLA