SORTIDA SORIGUÉ I CENTRE D’INTERPRETACIÓ DE L’OR- 4T

Aquest divendres 24 de maig, els i les alumnes de 4t han anat a visitar la planta de l’empresa Sorigué (Plana del Corb), on hem tingut l’oportunitat d’endinsar-nos en el món de les roques i minerals.

Després d’una gran visita per la planta on hem pogut veure totes les instal·lacions, el molí d’oli, màquines com un extravial, retroexcavadores, etc, ens hem dirigit a Balaguer a visitar el Centre d’Interpretació de l’Or del Segre. Aquí hem realitzat un taller ” A la recerca de l’or del Segre”, on els i les nostres alumnes han pogut fer de cercadors d’or amb molta paciència doncs no ha estat gens fàcil trobar qualsevol pepita. Rics no tornem però si que ens sentim ben rics amb tot allò que avui hem après.

Aquí us deixem les fotos de la sortida: