Sortida EI4 al Museu de l’ aigua

Aquest dijous dia 10 de març, l’alumnat d’EI4 hem fet una sortida ben interessant: “L’aigua i els 5 sentits”.
Hem arribat al Museu i mentre “Els conills” esmorzaven i jugaven al jardí, “L’Arc de Sant Martí” han entrat a fer l’activitat proposada. La Dolors ens ha endinsat dins el món de l’aigua i a través de diferents activitats hem descobert les característiques de l’aigua. El sentit de la vista observant la transparència de l’aigua, el sentit de l’oïda escoltant diferents sons de l’aigua: la pluja, el mar…, El sentit del gust, tastant aigua amb algun producte dissolt com el vinagre i la sal. El sentit del tacte, tocant l’aigua en els seus diferents estats i el sentit de l’olfacte, olorant diferents gots amb aigua, colònia i vinagre. Per acabar hem sortit al jardí a fer bombolles de sabó!! En acabar hem canviat de grup, “Els conills” han entrat a fer l’activitat mentre “L’Arc de Sant Martí” han sortit a esmorzar i jugar al jardí.
Ens ho hem passat força bé i n’hem gaudit molt!!
MIREU, AQUÍ EN TENIU LES FOTOS