SORTIDA EI3 A ULL DE BOSC

AQUEST PASSAT DIVENDRES ELS ALUMNES D’ EI3 HEM ANAT D’ EXCURSIÓ A “ULL DE BOSC”! LA SORTIDA HA COMENÇAT AMB L’ EMOCIÓ DE PUJAR A L’ AUTOCAR I VIATJAR AMB EL GRUP CLASSE. QUAN HEM ARRIBAT A LA GRANJA-ESCOLA L’ EMOCIÓ HA CONTINUAT JA QUE HEM POGUT GAUDIR DE LA VISITA DE TOTS ELS ANIMALS QUE HI HA: L’ ÈQUA, EL RUQUET, LES TORTUGUES, LES LLAMES, L´ÓS RENTADOR, EL DROMEDARI, LES CABRETES, ELS ÀNECS,… HEM DINAT I QUAN HEM ACABAT, HEM JUGAT, HEM FET UN TALLER DE CONFECCIÓ DE POTETS DE SAL AMB ESPÈCIES I, FINALMENT I AMB L’ AUTOCAR HEM TORNAT CAP A L’ ESCOLA.
HA ESTAT UN DÍA FANTÀSTIC PER A TOTS NOSALTRES I N’ HEM GAUDIT MOLT!!US EN DEIXEM UNA PETITA MOSTRA.

FOTOS ULL DE BOSC 2021