SETMANA DE LES LLENGÜES A LA COLLA DEL MIG

Per tal de celebrar les diferent llengües de l’escola, la setmana del 15 de novembre les diferents colles van fem tot d’activitats combinant el català, el castellà i l’anglès.

Des de l’àmbit de música i de llengües, l’alumnat de la colla del mig va recrear diferents sentiments i va reflexionar sobre aquests i les seves conseqüències. Com a producte final, es va elaborar un mural per poder-lo compartir amb totes les colles.

També vam assistir a la representació en català i anglès del conte «Princeses rebels i dracs diferents», el qual explica que les princeses també són valentes i que hi ha dracs que somien poder ser princeses.

Seguiu els links per veure tot el que vam gaudir aquells dies!!