SEGON DIA A LA CARRAL (EI5)

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquest matí quan ens hem llevat, ens hem endut una bona sorpresa!!! Els minairons, tant entremaliats, durant la nit han fet de les seves!!! Ens han pintat cors, estrelles, creus, bigotis…i quan ens hem vist els uns als altres ens hem fet un fart de riure!!!
El Jaume ens ha despertat amb la seva música i després de rentar-nos la cara, vestir-nos, posar-nos guapos…hem fet un bon esmorzar per preparar-nos per l’AVENTURA INTERGALÀCTICA.
La Berta i el Roger ens han vingut a buscar disposats a sortir a l’espai exterior. Però primer de tot, ens havíem de preparar tant nosaltres com la nostra nau. Per poder començar el viatge, ens hem vestit amb una roba especial com els astronautes. També hem conegut en BRUMKS, un extraterrestre que viu a milers de quilòmetres de la Terra, en un planeta molt diferent al nostre i ens ha convidat a anar-hi.
Per arribar-hi hem anat fent diferents proves: un intercomunicador per poder parlar a l’espai exterior, un trencaclosques del sistema solar per saber on era el planeta del Brumks,… després de rondar molt, finalment l’hem trobat, vivia al planeta MART! L’hem ajudat tant i tant bé que ens ha volgut recompensar amb una GRAN SORPRESA: un platet volador!!!!!! i que es pogués menjar…..Gràcies BRUMKS, ens has ajudat a recuperar forces per tornar al planeta Terra!

En acabar l’aventura, ja teníem els plats a taula: macarrons, llibrets de llom amb formatge i patates i de postres, un gelat!
I després d’una estoneta de joc, l’autocar ens ha vingut a buscar per començar el viatge de tornada a casa. Ens ho hem passat molt bé anant de colònies, estem molt cansats i contents d’haver pogut viure aquesta aventura.

1. Carmen

Muchas gracias…
    … por publicar las fotos y hacer partícipes a las familias de estos momentos
    … por organizar esta actividad tan emocionante para los niños