Renovada la Junta de l’AMPA

assamblea-ampa-in

Com a resultat de la renovació de càrrecs en la darrera Assemblea General Ordinària, la nova junta de l’AMPA queda constituïda de la següent manera;

• President: Ivan Canales
  • Vicepresident: Xavier Gaya
  • Tresorer: Quim Miró
  • Secretaria: Imma Novell
  • Vocals: Ricard Fañanás, Anna Febas, Rosalía Rodríguez, Núria Sabaté, Irene Espinet, Laia Riba, Carme Casanovas i Toni Panadès.

Les comissions de treball queden organitzades com segueix:

Cuina Extraescolars Transport  Socialització Mobilitat  Comunitat
Irene Espinet Quim Miró Toni Panadès Laia Riba Ivan Canales ** Xavier Gaya
Ricard Fañanás Anna Febas Anna Febas Núria Sabaté *** Xavier Gaya ** Carme Casanovas *
Rosalia Rodríguez Rosalia Rodríguez Toni Panadès * Ricard Fañanás
Laia Riba
Irene Espinet

* Enllaç FAPAC / ** Xarxes socials / *** Representant al Consell Escolar

Us encoratgem a totes les famílies a formar part de les diferents comissions, com mobilitat, fem comunitat i tot i que aquí no consti, al banc de famílies.
Si voleu formar-hi part, només cal que ho notifiqueu a la secretaria de l’AMPA, Tf. 973 24 07 44.

Al mateix temps, recordar-vos que les consultes o comunicacions amb la junta s’han de fer a través del telèfon de l’AMPA (973 240 744) o via correu electrònic (ampaescolaalba@gmail.com) on us atendrà l’Esther Pueyo.

Per contactar amb la coordinadora de migdia i extraescolars, Laura López ho podeu fer per telèfon (973 237 368) o per correu electrònic (coordinacio.migdia.alba@gmail.com).

També teniu a la vostra disposició aquesta mateixa web de l’escola i de l’AMPA (www.escolaalba.cat).

Atentament,
La Junta de l’AMPA