Projecte Intergeneracional per Nadal

Els i les alumnes de cinquè el passat dijous 19 de desembre, van anar al centre Geriàtric Lleida a visitar els avis i les àvies. Aquesta visita s’inclou dins el Projecte Intergeneracional entre grans i petits que duem a terme aquest curs a cinquè. Projecte que envolta l’Univers. Ens volquem en els records que no volem que s’oblidin. El nostre propòsit, omplir el centre de records en forma d’estrella perdurables en el temps i, donar importància a la malaltia que ens envolta, l’Alzheimer i demències entre altres. Es per això, que els hi hem regalat a cadascun dels avis una estrella amb un missatge de bons desitjos per aquestes dates. A més a més, vam realitzar un recital de poemes i cançons de nadal. Tots plegats vam gaudir d’un matí ple d’energia per part del nostre alumnat i vam fer arribar als avis i avies records d’infància tot cantant.

Aquí us deixem el recull de fotografies: