Projecte eTwinning a I5

Els infants d’I5 hem començat aquest curs un nou repte a les classes d’anglès. Es tracta d’un projecte que es realitza conjuntament amb altres escoles d’Europa, a través de la plataforma eTwinning. Les escoles que participen són: Turquia, Lituània, Polònia, Grècia, França (illa Reunió), Eslovènia, Romania, Espanya…

Aquest projecte s’anomena “English is fun” i consisteix a compartir jocs per aprendre vocabulari a l’aula d’anglès. Cada classe explica un joc i la resta de classes dels altres països hi juga. Al final del projecte es tindrà una col·lecció de jocs divertits per aprendre vocabulari nou en anglès.

A continuació podeu veure els vídeos dels jocs que les nostres classes d’I5 han explicat, com també els vídeos on presentem la nostra escola:

I5 A

I5 B

Ja hem començat a jugar a alguns dels jocs que les altres escoles ens han proposat, però encara ens queda molta diversió per endavant, ja que després de Nadal continuarem descobrint nous països i nous jocs. Quan tinguem tot el recull de jocs ja us ensenyarem com ens ho hem passat de bé!

També hem volgut felicitar l’any nou a algunes de les escoles participants, així que hem creat unes Postals de Nadal que les enviarem amb molta il·lusió! Quines ganes de rebre les postals dels nostres nous amics!!!

Aquest projecte és una oportunitat per implicar els infants en projectes col·laboratius, veure una utilitat real a la llengua anglesa, millorar les seves habilitats lingüístiques i socials, i per sobre de tot, DIVERTIR-SE!