Preparant Sant Jordi

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Una de les festes més important de la nostra escola es celebra el dia de St. Jordi.
Aquest dia es fa entrega a les famílies d’un llibre que elabora cada alumne i cada nivell d’escola de diferents temàtiques.
Així doncs, aquest cicle superior ha treballat la tipologia textual de l’autobiografia.
Per poder dur a terme aquest projecte s’ha fet diverses activitats a classe (treballar dossier d’autobiografia, buscar informació…) i s’ha acabat enquadernant el llibre de manera manual.

Durant aquesta diada l’alumnat de cicle superior ven roses, que prèviament han preparat en un taller i es venen productes que s’elaboren amb plantes aromàtiques que es cultiven a l’escola.

L’alumnat de sisè , protagonistes d’aquesta festa, van fer un recital del Miquel Martí i Pol.