PERIODISTES PER UN DIA

Els nens i nenes de 5è aquest trimestre estem treballant la notícia. Per començar vam entrar a la pàgina web INFO K, vam escollir una notícia i la vam analitzar. Després va començar el treball a la classe, amb el nostre grup cooperatiu, ens vam inventar una notícia que tingués lloc a la nostra escola i la vam redactar.

Vam tenir moltes idees: “El premi al millor hort”, “Robatori a l’escola Alba”, “Incomunicats per la tempesta de neu”, “Visita de One Direction a l’escola Alba”, ” Troben restes arqueològiques a l’escola Alba”, “Sense deures, ni exàmens”, entre altres.

Per treballar aquest tema, vam demanar la col·laboració del pare de l’Eva Vidal, l’Oriol Vidal, que és periodista a TV3, concretament, al telenotícies comarques . Com que no teníem massa temps només vam poder realitzar el montatge de dos de les notícies. Després d’enregistrar les imatges i el text, vam poder veure com editava la notícia amb  un programa, que anomenen “la vaca”. En resum, vam aprendre moltes coses i ens vam divertir molt. Moltes gràcies de part de tots, Oriol.

Ara podreu veure el resultat.