Participem en el programa STEAMcat

Ens agradaria compartir la notícia que l’Escola Alba ha estat un dels 50 centres seleccionats per participar al programa d’innovació educativa STEAM, que convoca el Departament d’Ensenyament,  i que té com a finalitat  potenciar l’interès dels nens i nenes d’infantil i primària cap a les ciències, la tecnologia i les matemàtiques.

STEAM són les sigles que identifiquen les disciplines ciència, tecnologia, enginyeria, art i matemàtiques. El programa STEAM vol afavorir el desenvolupament de les competències transversals i les relacionades amb els aprenentatges en els àmbits cientificotecnològic i matemàtic.

El nostre avantprojecte s’anomena “STEAM, més enllà de la ciència”. La participació en aquest programa d’innovació aportarà al centre orientació, suport documental, difusió d’experiències innovadores, així com recursos per a millorar pràctiques en el projecte tranversal d’aquestes disciplines.  L’escola té aquest suport durant tres anys i vol aprofundir els àmbits STEAM dins metodologia de treball per projectes, ens els espais de treball com els racons, ambients i els tallers.