Mostra de Teatre

Benvolguts/des,

Aquesta setmana ha tingut lloc a l’escola la Mostra de Teatre on han participat els alumnes que realitzen l’activitat extraescolar de teatre.

Hem de dir que va sortir genial! Tenim uns grans artistes a l’escola que ens han fet gaudir molt amb les seves obres!

A continuació, mostrem una recull d’imatges de les representacions:

HOGWARTS Escola de Màgia            Grup: 3r i 4t (Maricel)

Comença un nou curs a Hogwarts!!! Els alumnes en tenen moltes ganes i tot està a punt, però… hi ha uns mags malvats que s’han proposat quedar-se amb la prestigiosa escola. Seran capaços, o els seus intents de convertir l’escola en un lloc perfecte per fer el mal serà un fracàs???

Un joc pervers               Grup: 3r i 4t (Consol)

Un home amb molts diners i pocs amics decideix pensar un joc molt pervers. Però les coses no li sortiran com ell vol…

L’aventura de lo nostra vida           Grup: 5è i 6è (Consol)

Al llarg de la vida tens moltes vivències, però què millor que l’adolescència la puguis viure amb els teus amics: aventures, riures i molta companyonia.

Et portaran a viure l’aventura de la nostra vida.

El misteri de l’habitació groga            Grup: 5è i 6è (Maricel)

Els fets tenen lloc en una estança del castell del Glandier: la habitació groga. La porta està tancada per dins i l’única finestra que hi ha té barrots. Qui ha intentat assassinar Matilde Stangerson? Com va entrar el criminal a la habitació? I sobretot, com en va sortir? Aquest és el misteri principal amb què s’enfronten la policia i el periodista Rouletabille, els quals sospiten de diversos personatges.

GRUP BLAU:   Natació sincronitzada  // “Polis i cacos”.              Gènere: Mímica

Dos petits tastets del treball de mímica realitzat a classe on tindrem nedadors coreografiats  i uns lladres que intentaran escapar dels policies que els persegueixen.

GRUP VERD:   El doctor Frankenstein                    Gènere: Terror (actor-narrador)

Dos joves viatgen a Transilvània per treballar d’ajudants del doctor, però allà hi trobaran coses molt estranyes.

GRUP VERMELL:  La caputxeta Vermella // El cavaller Sant Jordi

Gènere: Titelles i ombres

El grup vermell farà dues representacions a partir de les titelles de dos clàssics com són la Caputxeta i la llegenda de Sant Jordi.

GRUP GROC:   Naufragi                                              Gènere: Efectes especials

Un grup d’exploradors té un accident a alta mar i acaben en una illa on aviat sabran que no estan sols.

GRUP LILA:  El ric                                                        Gènere: Comèdia

El Roger és un home molt i molt ric però li falta el més important, els amics. Així que ha decidit preparar un càsting per trobar un amic.

GRUP TARONJA:   L’elixir de l’amor                            Gènere: Comèdia

Dos nois estan enamorats de la mateixa noia i iniciaran una gran batalla per aconseguir el seu amor.

GRUP ROSA:  El Pou // Les 3 noies.                            Gènere: Mímica

Dues petites escenes on veurem caigudes i pujades sobre un pou i tres noies amb caràcters molt i molt diferents.

Esperem que gaudíssiu molt de les actuacions dels nostres súperartistes!