Mostra de Teatre 2019

La setmana passada vam poder gaudir a l’escola de la Mostra de Teatre on van participar els alumnes que han realitzat l’activitat extraescolar de teatre.

Va sortir genial! Tenim uns grans artistes a l’escola que ens han fet fruir molt amb les seves obres!

A continuació, mostrem una recull d’imatges de les representacions:

Grup 3r – 4t

PER QUÈ A NOSALTRES?!

Sinopsi: Qui no ha pensat mai en les vacances perfectes? Platges paradisíaques, sol espectacular… I si el dia que a la fi es compleixen no són com esperaves? Descobreix què els passa als nostres viatgers i acompanya’ls en la seva aventura…

Grup 5è – 6è

DISSATER MOVIE

Sinopsi: Tres directores amateurs decideixen fer una pel·lícula d’espies, però no tenen pressupost, així que decideixen preparar un càsting per trobar el personal i el material, però les persones que s’hi presenten no tenen molta «experiència». Podran rodar la pel·lícula?

Cicle Inicial

EVOLUCIÓ

Sinopsis: L’esser humà porta molt de temps vivint en aquest planeta. Però sempre hem sigut iguals o hem evolucionat amb el temps. El nostres petits historiadors ens faran un repàs sobre la historia de la humanitat:

• Prehistòria: Grup Verd
  • Edat Antiga: Grup Blau i Grup Taronja