Mostra de Teatre 2018

Arriba la Mostra de Teatre!

Com cada curs, el alumnes que participen en l’activitat extraescolar de teatre a l’escola, fan una cloenda de l’activitat mitjançant una representació de l’obra que han estat treballant durant tot el curs.

La representació tindrà lloc al gimnàs de l’escola els dies 29 i 31 de maig de 17h a 19h.

Esteu tots/es convidats!

Dimarts 29 de maig: Grups de 1r i 2n

Festimímic

Els alumnes de 1r i 2n, per la mostra de teatre, s’han endinsat en el món de la mímica i  representaran:

SPASMO (Grup Lila)

Els nens i nenes del grup lila faran un petit homenatge a la companyia Spasmo, amb l’adaptació de diferents peces de les seves obres més conegudes.

PARC D’ATRACCIONS (Grup Rosa)

Tres grups d’amics decideixen anar a passar la tarda al parc d’atraccions, sereu capaços d’esbrinar a quines són les atraccions del nostre parc?

MARATÓ (Grup Taronja)

Connectarem en directe amb les carreres més extravagants: panxut vs. panxut, un jove raper que desafia dues padrines o curses de personal d’oficina.

RESTAURANT (Grup Vermell)

Dos amics amb uns modals a taula qüestionables, han decidit anar a un restaurant per celebrar els seus aniversaris, però no passaran desapercebuts davant l’atenta mirada dels cambrers i els seus clients.

ANUNCIS (Grup Verd)

Els nens i nenes del grup verd s’encarregaran de l’espai intermedi del nostre espectacle i quina millor manera de fer-ho, que amb uns consells publicitaris.

GAGS (Grup Groc )

El grup groc en representarà una sèrie d’esquetxos, entre ells podrem trobar pintors amb bombes a la capsa d’eines!, els nostres mecànics espontanis i uns encantadors ocells que ballen a ritmes caribenys.

PADRINES I PADRINS (Grup Blau )

Si penseu que la vida del jubilat és avorrida, esteu molt equivocats, i així us ho demostraran els nostres padrins i padrins que, davant els problemes del dia a dia, sempre tenen una solució sota la màniga

Dijous 31 de maig: Grups de 3r-4t i 5è-6è.

L’HOTEL   Cicle mitjà (Maricel)

Per motius familiar la directora de l’Hotel ha de marxar i deixa l’hotel en mans de quatre treballadors. Justament aquell cap de setmana és el més desastrós  i els treballadors perden els papers. Se’n sortiran?

REVETLLA DE SANT JOAN   Cicle mitjà (Consol)

La nit del foc, de festa, de coca i cava. Una nit que les desitjos es poden fer realitat… Follets, fades, “marcianitos”, grans que es fan petits i petits que es fan grans… Una nit màgica!

LA COMUNITAT  Cicle superior (Maricel)

Quin embolic! una comunitat de veïns on hi viuen persones molt diferents, des d’unes padrines xafarderes fins unes universitàries que només volen sortir de festa! Quins problemes hi haurà?

LA MÁQUINA DEL TEMPS  Cicle superior (Consol)

Una colla d’amics amb moltes ganes de descobrir i viure moltes aventures, però com ho poden fer? Un nouvingut al poble els ajudarà a viure l’experiència més gran de les seves vides.