L’Albert del CdA ens visita

Ens queda molt poquet per marxar de colònies al CdA de Juneda. Hem treballat moltes coses prèvies sobre el nostre projecte de “l’Alimentació Saludable”. Avui hem tingut la visita de l’Albert, el nostre coordinador del camp d’aprenentatge. L’Albert ha vingut per recollir la nostra proposta de menú d’un dia que hem el·laborat. Un cop a les estades el menjarem, i podrem analitzar si les nostres propostes han estat correctes en relació al grup d’aliments i racions escollides. A més a més, a l’escola també hem fet una activitat on havíem de pensar un berenar per a les colònies. Un entrepà de…tonyina, formatge, fuet..han estat les suggerències més escollides. Hem tingut la sort de poder-lo fer a l’aula i menjar-nos-el.
Gràcies Albert per la teva visita.