TREBALLEM LA CÈL·LULA a 5è

Els alumnes de 5è hem estudiat la cèl·lula amb l’Elvira i la Maria José i ara ja en sabem molt més.

Hem fet maquetes sobre la cèl·lula amb les tres parts importants el citoplasma, el nucli i la membrana. Així ens podem fer una idea i entendre millor què és una cèl·lula.

Hi ha dos tipus de cèl·lules l’animal i la vegetal, tenen algunes diferències, per exemple, l’animal té membrana mentre que la vegeta, paret cel·lular.

Més endavant, el 26 de maig, presentarem aquesta experiència a Ciència al Carrer, una activitat per a les escoles de Lleida, on es poden exposar els treballs que fem a ciències.

Ens ha agradat molt perquè és un tema molt interessant i sorprenent.

Alumnes de 5è