IX ACAMPADA EN FAMÍLIA

NOVA EDICIÓ DE L’ACAMPADA FAMILIAR!

27 i 28 de maig!!

És tracta de passar una nit dormint en tendes de campanya que podreu anar montant al llarg del dissabte (s’habilitarà el gimnàs en el cas que no disposeu de tenda). A l’hora de sopar, ho fem tots i totes junts a la pista.
El diumenge, l’esmorzar està garantit: coca i xocolata desfeta!

Horari previst:

• Des de les 11.00h fins a les 20.00h plantada de tendes. La quitxalla podrà jugar lliurement. Podeu portar joguines i sobretot, roba de recanvi!!!
  • A les 20.30h: assemblea general al porxo d’obligada assistència.
  • A les 21h: sopar. Se soparà a la pista de l’escola. Cal que cada família porti els estris necessaris; taula, cadires, el sopar, coberts, plats, gots, tovallons…i la gana!
  • A les 22.00h a 22.30h: obrirem la porta d’entrada a l’escola pels que no heu pogut arribar abans.
  • A les 22.30h: joc de nit per a tothom.
  • A les 00.30h: fi d’activitats i silenci.
  • A les 6.30h: per als/les més matiners/es veure despuntar l’alba.
  • A les 09:00h: esmorzar popular de coca dolça i xocolata desfeta.
  • A les 10.00h: recollida del campament i neteja dels espais utilitzats.

Altres:

• El cost de l’acampada és d’ 00€ per participant per poder finançar les diferents despeses.
  • Porteu roba d’abric, sacs de dormir, recanvis de roba, màrfega i tot el que comporta una acampada.
  • Agafeu lots/llanternes!
  • Us recomanem jocs de taula com cartes, parxís, dominó…
  • I sobre tot antimosquits

NOVETAT!

• Hi haurà servei de bar.

Recordeu:

1. que l’acampada la fem possible perquè tots i totes hi participem. En el formulari veureu que us demanem formar part de la comissió de tasques, on podeu triar en quina aportareu la vostra col·laboració.
  2. Per assistir us heu de quedar a dormir, ÉS UNA ACAMPADA!
  3. heu de dur el sopar i les vostres taules i cadires de càmping per sopar plegats a la pista de l’escola.

Inscripcions: ACAMPADA FAMILIAR (feu clic) (Recordeu de guardar-vos el correu de confirmació).

NORMATIVA

• Fer cas en tot moment de les instruccions i recomanacions dels responsables de l’organització.
  • A les 20.00h es tancarà tot el recinte de l’escola per preservar la seguretat de tots els/les campistes. A les 22.00h s’obrirà la porta mitja hora per a aquelles persones que no han pogut arribar abans. NO S’OBRIRÀ MÉS LA PORTA A NO SER PER UNA CAUSA DE FORÇA MAJOR.
  • És una acampada familiar, per la qual és imprescindible quedar-se a dormir (no és un sopar). Comporta també, la participació en comú en totes les activitats previstes. La responsabilitat de la vigilància dels menors recau en els seus pares/mares o tutors.
  • No se permetrà cap grup de menors sense un responsable adult, tant en les activitats com a l’hora de dormir.
  • Les zones d’acampada únicament seran destinades per muntar les tendes de campanya. Les taules i cadires per sopar aniran a la pista. Recordeu que soparem en germanor.
  • No se permetrà la utilització dels edificis no habilitats per a l’acampada.
  • Us recordem que a les 00,30h aproximadament, serà el moment de donar per finalitzades totes les activitats. A partir d’aquest moment tots els nens i nenes hauran d’anar a dormir. Disposarem d’una zona per aquells pares i mares  que encara no tingueu son. Fora d’aquest espai i pel bé de toth@m,  eviteu fer grups,  respectant així, el descans de la resta de famílies.