“Gestió d’emocions a la infància”

Des de FEM COMUNITAT, ens complau anunciar-vos que ja fa dies que estem treballant per reprendre les activitats en família!!!

Tot i que aquest curs no us podem oferir un calendari d’activitats, intentarem informar-vos amb temps de tot el que estem programant.

Així doncs, us comuniquem que el dimecres dia 9 de 17.00 a 18.00 al menjador de l’escola, tindrà lloc la xerrada Gestió d’emocions a la infància a càrrec de la psicòloga Núria Simón Guillén on facilitarem als pares i les mares eines i estratègies per poder ajudar els fills i filles a desenvolupar les competències emocionals.

Hi haurà servei gratuït de monitoratge (recordeu que l’alumnat acaba les classe a les 16.30 i el servei de monitoratge començarà a les 17.00, a l’inici de la xerrada).

És imprescindible que confirmeu la vostra assistència mitjançant el formulari: XERRADA I MONITORATGE (fes clic)

Us esperem!