Futbol Sala Escola Alba: Som Campions de Copa!

L’equip Benjamí de l’Escola Alba de futbol sala ha hagut de treballar de valent durant tota la temporada per arribar a aquest moment. Han estat tot l’any mostrant molta voluntat i dedicació.

Durant tota la jornada del dissabte es van esforçar per aconseguir-ho i finalment, han assolit l’objectiu: han guanyat la Copa!

D’altra banda, una felicitació especial per a l’equip Aleví de l’escola, perquè vosaltres també heu treballat de valent i us mereixeu la gran posició que heu aconseguit!

Aprofitem per agrair la dedicació de les famílies, perquè sense vosaltres no hagués estat possible. El mèrit també és vostre!!

A més, una menció excepcional a la nostra entrenadora, la Iris, per la motivació i la implicació mostrades; i al nostre entrenador, l’Àlex, per fer possible que els nens i nenes poguessin aconseguir-ho.

Enhorabona CAMPIONS!