FIRA DE L’ALBA

Aquest dissabte 3 de juny, es va celebrar a l’escola la tradicional Fira de l’Alba. Al llarg de la fira, vam poder gaudir de moltes activitats. D’una banda al porxo teniem l’oportunitat de veure l’exposició de treballs dels alumnes al llarg del curs. A les 18:00 començava la gresca amb els Jocs al pati d’infantil com els de menja boles, circuit psicomotricitat, jocs d’aigua i jocs tradicionals. Paral·lelament al pati de primària tenia lloc una sèrie de Jocs Tradicionals per participar tota la família. Després una gran batucada va donar lloc a la segona part de la fira on els nens i nenes d’infantil actuaven amb un seguit de danses i cançons. Els nens de cicle inicial, mitjà i superior no van ser menys i van fer una exhibició de dansa espectacular. La fira es va tancar amb un gran sopar de germanor i l’actuació estelar del grup musical Alba Rock que ens va fer moure l’esquelet de valent.

Aquí us deixem el recull de fotografies de la fira: