Festa de la tardor 2019

Com cada any, els nens i nenes de cicle inicial són els protagonistes de la festa de la tardor a l’escola Alba.
Com que a l’escola tenim molts arbres, vam poder anar a recollir frutis dels arbres de la tardor com magranes, condonys, ametlles, caquis… amb aquests fruits i altres portats de casa vam decorar la taula.
També, dimarts passat, vam fer diferents receptes com: panellets, rosquilles, tartaletta de poma, pastís de l’aranya… i ens les vam menjar al dia següent. Mmmmmmmmmmmm estaven bonííííííssimes!!!
Dimecres vam torrar castanyes i les vam posar a dins de paperines. Per la tarda els hi vam repartir a tots els nens i nenes de l’escola i ens les vam menjar.
També vam ballar unes danses:
1r: “Torrem castanyes”
2n: “Pet patum”
Aquí us deixem un recull de fotos i uns vídeos de les danses.
Bona Castanyada!!!