FESTA DE CARNESTOLTES!

Divendres 1 de març, hem complert el quart manament del Carnestoltes i pel  matí hem vingut a l’escola amb un pentinat ben divertit!!!

Per la tarda hem celebrat la festa de Carnestoltes a l’escola. Els nens i nenes d’infantil ens hem disfressat d’instruments amb guitarres, pianos, trompetes, violins,  xilòfons …

Quan ja estàvem ben guapos i guapes hem anat al porxo de l’escola. Els nens i nenes de 5è han fet la lectura del judici del Rei Carnestoltes i l’han declarar culpable per no complir amb els nostres desitjos. Després a ritme de batucada i gresca hem anat cap a la pista, per fer la desfilada perquè tothom vegués que boniques eren totes les disfresses. Un cop acabada la desfilada a la fonada del bosquet s’ha fet  la cremada del Carnestoltes.

Finalment, tots hem berenat coca i xocolata a la pista. Estava boníssima!!

Ens ho hem passat molt bé!!!