Excursió a la Mitjana

El passat dijous dos d’octubre, els alumnes de 5è l’Escola Alba van anar a la Mitjana per fer el taller “Aigua i vida” .

Allí ens va introduir a les adaptacions dels éssers vius i al lloc on viuen.

El primer taller que vam fer, va ser dins del bosc de ribera, on ens van donar un dossier d’activitats per completar mentre caminàvem .

El segon taller va consistir en pescar animals petits invertebrats.

Per la tarda, vam fer el tercer taller on vam observar amb la lupa binocular, els petits invertebrats  que vam pescar a un riu i una bassa i finalment vam haver d’esbrinar com es deien .

A l’últim taller vam fer un esquema d’una truita i després la vam disseccionar i buscar els òrgans següents: el cor, les brànquies, els pulmons, els intestins i la bufeta natatòria.

En resum, va ser una excursió emocionant.

Martina i Abril (5è)