ENS HAN VISITAT DOS PONIS A INFANTIL!

El dimarts dia 13 de febrer van venir a visitar-nos dos ponis als nens i nenes d’infantil.
Com que la classe d’EI 4A és la classe dels “Ponis”, ja feia temps que esperàvem aquesta visita. Finalment, gràcies a la Mònica, companya i cuinera de l’escola, vam poder gaudir d’aquesta experiència, ja que el seu marit va ser el que ens va portar els ponis.
Ens vam posar al porxo de l’escola, perquè el temps no acompanyava massa i dos joves molt simpàtics, en Pau i la Sílvia, ens van explicar les característiques dels ponis i ens van respondre totes les preguntes que els hi vam fer. Doncs la Sílvia i en Pau sabien moltes coses sobre els ponis i els cavalls.
Moltes gràcies a tots i totes per aquesta activitat tan divertida i enriquidora, ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses!