el 4 de Juny, la Fira de l’Alba!

fira-alba-2016

Dissabte 4 de juny. Fira de l’Alba 2016.

Programa de la festa:

Primera part:

• 18:00h. Inici de la Fira amb la Batucada de cicle inicial i cicle mitjà
  • 18:00 a 19:00h. Exposició de treballs realitzats pels alumnes al llarg del curs.
  • 18:00 a 19:00h. Jocs al pati d’infantil; menja-boles, circuït de psicomotricitat, jocs d’aigua i jocs tradicionals.
  • 18:15 a 19:15h. Gimcama familiar, al pati de primària ( * bases de participació més a sota)
  • 19:00 a 19:15h. L’alumnat d’educació infantil anirà a les seves classes per preparar-se per l’actuació

Segona part:

• A partir de les 19:00h. l’AMPA iniciarà la venta dels tiquets pels entrepans del sopar posterior, a la barra de l’escola (3,5€ per entrepà, i es cobrarà en efectiu)
  • 19:30h. Batucada dels alumnes de cicle superior
  • 19:45h. Representació per part de l’alumnat d’educació infantil del conte “Anem al circ de l’Alba”
  • 20:30h. Danses per part de l’alumnat de cicle inicial, mitjà i superior
  • 21:15h S’obra la barra de l’AMPA, on es podran agafar els entrepans i comprar beguda
  • De 21:15 a 22:30h. Sopar popular d’entrepans. Per a una bona organització i avituallament al moment dels sopars, us agrairem que respongueu aquest formulari de l’AMPA: anar al formulari
  • A partir de les 21:30h. Concert amb el grup Alba Rock!, format en la seva majoria per pares de l’escola.
  • Hi haurà servei de bar durant l’estona de ball
  • 00:30h. de festa

L’escola organitza totes les activitats marcades fins les 20:30/21h, moment en que l’AMPA afagarà el retlleu per gestionar el sopar i l’avituallament durant el concert.

(*) Bases de participació a la Gimcama familiar:

1. Us podeu apuntar a mesura que arribeu a l’escola (de 17.30h a 18.00h) al CONTROL CENTRAL situat al colomar.
  2. Es faran equips de 10 persones, que haurien de ser de pares i fills. També poden ser grups que tingueu intenció de participar junts. En cas de no ser així, s’adjudicarà equip al moment de la inscripció.
  3. Es faran un màxim de 10 equips de 10 persones cadascun. A cada equip se li donarà un mapa i una fitxa d’equip.
  4. El recorregut el marca el control central.
  5. Cada equip ha de fer les proves marcades. Al finalitzar cada una d’elles se li validarà i haurà d’anar al control central a buscar la prova següent.

Us desitgem una molt bona Fira de l’Alba a tothom!