EI-3 pintem la sala de psicomotricitat!!!

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Ara, ja fa uns dies, hem iniciat un projecte força engrescador pels alumnes de EI-3. El Jordi, ex-alumne de l’escola  i pare del Martí de la classe dels cavalls, ens està ajudant a decorar una paret de l’aula de psicomotricitat. Aquest espai és molt versàtil i és utilitzat per molts alumnes de l’escola, aspecte que fa que les parets s’embrutin amb molta facilitat. Tenint en compte aquest fet, i que ens havien dit que el Jordi era un gran artista, la combinació d’aquests factors va ser perfecta!

A en Jordi la proposta li va semblar engrescadora, entre tots vam decidir fer una selva plena d’animals i en pocs dies ja ens havia fet una proposta!

Avui hem acabat la primera part de l’activitat, on el Jordi ens ha ensenyat el primer esbós en paper, hem pogut veure com el dibuixava a la paret, com perfilava els detalls i per últim com ho repassava amb pintura.

A partir de dijous, començarà la part més interessant on tots els nens i nenes d’EI-3, ens posarem la nostra bata de pintors i intentarem ajudar al Jordi a finalitzar la gran obra d’art que ja hem iniciat!

Gràcies Jordi pel teu temps i  per apropar-nos l’art de dibuixar i pintar!