CS fan productes Albaromàtica

Els alumnes de CS, al taller de plàstica, vam preparar productes per a la nostra empresa : Albaromàtica. Ho preparem cada divendres a la sala de ciències, on fem un taller anomenat cosmètica natural, on hem après a fer crema de calèndula.

LA RECEPTA :

• INGREDIENTS :
  • Oli de palma
  • Oli d’ametlla
  • Cera d’abelles
  • Oli de coco
  • Pètals de calèndula assecats
  • Olis essencials de la banda
  • COM ES PREPARA :
  • Hem de netejar el pot.
  • Posem els pètals de calèndula amb els olis de coco, palma i d’ametlla en un pot de vidre durant 48 h (2 dies)
  • Colem l’oli resultant en un recipient de porcellana, de ceràmica… (Que es pugui escalfar)
  • Incorporem la cera d’abelles als olis i ho escalfem tot, quan tingui un aspecte homogeni, JA HO TENIM APUNT!

Esperem que us agradin aquests productes naturals.

Alumnes de cicle superior ( Clàudia Abel i Arnau Andújar )