COLÒNIES DE SEGON A LA MARINADA (CAMBRILS)

Els nens i nenes de segon els passats dies 8 i 9 de maig vam anar de colònies a La Marinda (Cambrils).
Quan vam arribar semblava que havia de fer mal temps però va sortir el sol i vam poder realitzar totes les activitats programades.
Quan vam arribar vam esmorzar i vam col·locar les nostres coses a les habitacions. Després vam gaudir de temps lliure i vam anar a dinar.
Per la tarda vam anar a la platja i vam fer una gimcana de l’Escola de pirates, on els nostres monitors el Tito i el Pep ens van cansar moltíssim. Després vam tornar a la casa i vam sopar.
Després de sopar vam fer un joc de nit amb llenternes del pirata Potacrec.
Tot seguit vam anar a dormir.

L’endemà, després d’esmorzar vam anar al port i vam pujar a un catamarà. Quan vam baixar vam anar a dues peixateires per mirar animals marins de més a prop.
Després vam tornar a la casa i vam dinar.

Ens ho vam passar super bé!!!
Aquí us deixem un recull de fotografies, esperem que en gaudiu.