Colònies al CdA “Les Obagues” – 4t

Els dies 25, 26 i 27 d’octubre l’alumnat de 4t hem fet una estada al CdA “Les Obagues” de Juneda. En aquest espai hem pogut realitzar diferents tallers; transformació d’aliments, granja, forn i descoberta de Juneda.

Han estat uns dies molt intensos plens de vivències. Aquí us deixem una petita mostra del que hem viscut aquests 3 dies.

(Cliqueu la imatge per veure’n més)

Equip de mestres i alumnes de 4t.

1. Núria

Una experiència que de ben segur perdurarà en la seva memòria. El proper dia estaria molt bé que poguéssiu fer un recull de fotografies on apareguessin els nens i les nenes dels dos grups mentre fan les activitats. Gràcies!