CARNAVAL

Aquest any els alumnes de 5è del curs 2014-2015, hem fet el festival d’una manera molt peculiar. Hem preparat la celebració del carnestoltes(el pregó i el judici), també hem fet el ninot carnestoltes posant diaris per dins la roba que van portar els nostres companys.

Dilluns 9, tots els alumnes de l’escola van estar convidats al pregó del Rei carnestoltes, a càrrec dels alumnes de 5è.

Dijous 12, a la tarda vam fer la desfilada del Rei carnestoltes. Tot seguit, els alumnes de 5è vam representar el judici on vam condemnar al carnestoltes, el rei dels poca-soltes, a cremar-se a la foguera.
Un cop ens vam acomiadar d’ell fins l’any que ve, vam fer la rua on cada cicle anava disfressat del tema que els tocava relacionat amb el llibre de sant Jordi. Nosaltres anàvem disfressats de bombolles perquè hem treballat la poesia i una d’elles tractava de bombolles.
Després, els alumnes de 5è, vam repartir coca amb xocolata per tot els nens i nenes de l’escola.

VA SER EL MILLOR CARNAVAL DE LA HISTORIA!!!!

Pau Segura, Eva Vidal i Mar Badia