CARNAVAL, 25 de febrer de 2017

Benvolguts i benvolgudes,

Tothom a disfressar-se!

Aquest any la nostra disfressa serà “d’home de pal” (també palitoman o stickman).

imatge-1

Consistirà en anar tots/es de negre i, amb llums de leds o un tub electroluminescent fer la forma de la persona amb línies rectes, com mostra la imatge.

La nostra comparsa/carrossa portarà per nom “CONTINUEM ENCESOS”, reivindicant així, un cop més, la tardança en les millores dels accessos a l’escola.

Desde l’AMPA, si ho voleu, ens encarreguem de la compra del tub electroluminescent. Consisteix en 5m. de tub de 1,3mm. amb piles amb el que després vosaltres haureu de fer la forma d’home pal.

imatge-2imatge-3

El preu és de 10.00€ per persona. (s’inclouen també petites despeses organitzatives).

Si voleu que sigui l’AMPA qui s’encarregui de la compra, heu de fer arribar els diners dins d’un sobre o una bossa, tot ben tancat, amb el nom de l’alumne i la quantitat de tubs que voleu comprar, a la secretaria de l’AMPA abans del divendres 3 de febrer. Si el vostre fill/a va a l’escola amb l’autocar, li podeu donar a la monitora de l’autocar o bé posar-li en la motxilla.

L’AMPA no es farà càrrec de cap compra fora dels terminis establerts.

Us deixem aquest enllaç https://www.youtube.com/watch?v=JHXwr6xVUr8, amb la finalitat que pugueu veure més clar quina és la idea.

Més endavant us anirem informant de més detalls, ara primer de tot APUNTEU-VOS! omplint el formulari CARNAVAL 2017 abans del dia 3 de febrer.

imatge-4

carnaval, carnaval….