CARNAVAL 2018

Un any més estem preparant la nostra participació en la Rua del Carnaval de Lleida, que tindrà lloc el dissabte 10 de febrer.

La nostra temàtica, serà ROTONDA JA!

Intentarem fer-nos sentir, reivindicant les obres de millora de l’encreuament en la nostra escola, donat que se’ns ha informat que aquestes es demoraran més del que s’havia previst. Així doncs, d’una manera divertida i senzilla, ens disfressarem de SENYALS DE TRÀNSIT!

La disfressa constarà d’una vestimenta negra. Al davant portarem el senyal de trànsit i al darrera el logo ROTONDA JA!

Més endavant us donarem la proposta dels senyals de trànsit/logo i disposarem d’alguns models per mostrar-vos.

Durant la rua també disposarem d’un remolc que guarnirem amb el nostre tema i que ens portarà l’equip de música que amenitzarà la desfilada. Tot això suposa un petit cost, que us cobrarem en el rebut de març i que no superarà els 2 euros per persona.

Per poder participar en la Rua, l’Ajuntament de Lleida ens demana que inscrivim el número de participants. Així doncs, si voleu venir amb nosaltres a passar-ho bé, cal que ompliu el formulari abans del dia 26 de gener

CARNAVAL 2018 (fes clic)

(ÉS NECESSARI QUE US INSCRIVIU PER PODER PARTICIPAR)

Us esperem a tots i totes!

AMPA ESCOLA ALBA