CAGADA DE TIÓ EI

Avui, últim dia d’escola abans de les vacances, tots els nens i nenes d’Educació Infantil hem fet cagar el TIÓ.

Fa més d’una setmana que, quan vam arribar a l’escola, ens vam trobar amb una gran sorpresa: aquella nit havia arribat el tió!!

Durant més d’una setmana l’hem estat alimentant, l’hem estat visitant, li hem explicat coses… i finalment avui, ha arribat el moment de fer-lo cagar.

Però aquest matí hem tingut una altra sorpresa! Quan hem arribat a l’escola hem vist que el tió havia marxat del lloc on estava i … després de seguir el rastre que havia deixat … hem vist que havia buscat un lloc més amagadet i més tranquil… l’hem trobat al restaurant!

Després de pensar una estoneta hem cregut convenient anar-lo a visitar perquè hem pensat que potser tenia mal de panxa. Com que no podíem anar tots a la vegada, primer han anat a veure’l els pollets i els cotxes. Després han baixat els ponis i les princeses i els cavallers i, finalment, els conills i els gats. I… sabeu què ha passat???

Hem picat i hem cantat molt i molt fort fins que ens ha CAGAT MOLTES COSES per a tots els nens i nenes i, també per als que no hi eren (aquest tió és molt espavilat!!!). Aquest any ha cagat retoladors molt grans, aquarel·les i llibretetes amb una llaminadura!!! A més a més, ens ha cagat una pilota de futbolg a cada classe!

Mireu que bé ens ho hem passat avui!!