“BERENARS FÀCILS I BONÍSSIMS”

El pròxim divendres 16 de febrer a les 17.00 h al menjador de l’escola, us proposem un taller de “berenars nutritius, saludables i sobretot, fàcils i ràpids” de la mà de la nostra dietista-nutricionista Naila Martínez, especialitzada en la nutrició de les diferents etapes de la vida, en nutrició esportiva i coordinadora del Programa NEREU (programa per a famílies dedicat al canvi d’hàbits).

El taller el podem realitzar acompanyats/des pels nostres infants on tothom podrà elaborar els diferents berenars que ens proposarà la Naila. Clar està, que també ho tastarem!!! (hi haurà servei de monitoratge per si el vostre fill/a ho prefereix).

Donat que hem de fer la previsió d’aliments, estris i personal per donar el servei de monitoratge és imprescindible la vostra inscripció mitjançant el formulari: “BERENARS FÀCILS I BONÍSSIMS”(feu clic).

Tancarem el termini de respostes el dilluns 12-02-24 (és molt important respectar aquest termini).

Us hi esperem!

FEM COMUNITAT, FEM ESCOLA