AUDITORI ENRIC GRANADOS 3R

Avui dia 21 de març, els i les alumnes de tercer hem anat a l’auditori Enric Granados per gaudir de l’audició escolar “Els viatges de Ketelbey” a càrrec de la banda municipal de LLeida. Hem après que Ketelbey va ser un compositor anglès, director i pianista. Es va fer molt famòs perquè moltes de les cançons es varen utilitzar com acompanyament de pel·lícules i com a música d’ambient en sales de ball. Entre les audicions hem escoltat: “En un mercado Persa”, “En el Jardín de un Templi Chino”, “Bell Across the Meadows”, “En la Mística Tierra de Egipto”.