ARRIBADA DEL REI CARNESTOLTES A L’ESCOLA

Aquesta setmana hem donat la benvinguda a l’escola al Rei Carnestoltes. El tret de sortida l’han realitzat els alumnes de cinquè curs amb un pregó la mar de divertit. Tota l’escola hi haviem participat demanant al rei carnestoltes coses plenes de bona disbauxa. El Carnestoltes també ja ha començat a fer de se les seves demanant-nos que durant la setmana portessim coses ben diverses:

-El primer ha estat: “Si em vols agradar, un pentinat divertit hauràs de portar”.

-El segon: “Si bé t’ho vols passar, la roba del revés hauràs de portar”.

…I així fins divendres que ho celebrarem tots plegats amb el judici del nostre rei carnestoltes. QUE SORTIRÀ??

De moment us deixem les fotos de la seva arribada: