Arribada dels contenidors de reciclatge

El dijous dia 15 van arribar a la nostra escola els contenidors de diferens colors per al reciclatge. N’hi ha un de blau pel paper i cartró, un de groc pels envasos i el plàstic i el marró pels residus orgànics. Aquests tres contenidors estan situats en cada entrada de l’escola, cadiretes, edifici de primària i també al pati.

La nostra escola participa en el projecte de l’Ajuntament “Agenda 21” que vol millorar el medi ambient, per això l’Ajuntament de Lleida ens ha donat contenidors per tal que millorem aquest aspecte, a més fa molt de temps que els estem demanant.

Esperem que ara, tothom sigui responsable i llenci les escombreries dins el contenidor correcte.

Hem pensat algunes frases per recordar que hem de reciclar.

“Si no ets un envàs, al groc no aniràs”

“Tira aquí el paper o aniràs al carrer”

Esther, Norah, Irene i Zoe de 5è