ARRIBA UN GALL I UNA GALLINA A EDUCACIÓ INFANTIL!

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Avui, 6 d’abril, el nostre amic Tinet ha anat a la Manreana a veure tot els animals que hi viuen. Ha trobat cavalls, cabres, conills, oques, porcs,… Els ha observat i els hi ha pogut donar de menjar. Quan ja marxava cap a casa, s’ha trobat al Jordi, l’encarregat de la granja, i li ha explicat que ell coneix uns nens que en saben molt d’animals ja que a la seva escola tenen hàmsters, tortugues, conillets d’Índia i fins i tot òlibes. El Jordi, no s’ho ha pensat ni un moment i li ha demanat al Tinet si els nens de l’escola Alba podien cuidar, alimentar i estimar a un gall i una gallina que estaven una mica trists. El Tinet no ha dubtat gens i a la tarda ens ha fet una gran sorpresa.

1. Susana

Quantes coses ens ha explicat del gall i la gallina!! No m’extranya amb “semejante visita”!. (…Serà veritat que la gallina ha posat un ou?…)

2. Núria

Que bé! Menys mal que pengeu un munt de coses al bloc i així ens podem assabentar de bona part de les activitats enriquidores que feu. Moltes gràcies a tothom!!!