CARNESTOLTES 2015

El dilluns va arribar el carnestoltes a l’escola!! Tots els nens i nenes hem anat al porxo a rebre’l i li hem demanat moltes coses.
Ells ens ha donat uns manaments per fer aquesta setmana.

El primer diu que hem de portar un complement original pel dimarts.
El dimarts, el carnestoltes ens ha dit que hem de portar un pentinat divertit pel dimecres.
Al carnestoltes, li han agradat tant els pentinats, que per dijous ha dit que ens haviem de pintar la cara, així quedarà la mar de bé amb la disfressa i així poder fer la desfilada.

Avui dijous, tots els nens i nenes de cicle inicial ens hem atipat bé amb l’esmorzar de dijous gras: pa amb truita i botifarra d’ou. Mmmmmmmmmm que bo!!

Per la tarda ens hem posat la nostra disfressa dels sentits i hem anat a la rua amb tota l’escola.
Després hem cremat el carnestoltes i hem menjat coca amb xolocata per acabar la festa.

VISCA EL CARNESTOLTES!!