Apadrinament lector 2015

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquest curs hem iniciat un nou projecte que té per objectiu fomentar la lectura a la nostra escola, i que hem anomenat apadrinament lector, ja que cada alumne de primària n’apadrina un d’Educació Infantil per compartir activitats relacionades amb la lectura.

Aquesta experiència no és del tot innovadora, ja que des de fa tres cursos, els alumnes de 6è comparteixen un projecte juntament amb els nens i nenes d’EI3. Per tal de dinamitzar les activitats cada alumne de 6è “apadrina” un alumne d’EI i junts participen en les diferents activitats del projecte.

El passat dimecres 25 de novembre, es va celebrar l’acte d’iniciació de l’apadrinament lector. Va ser un acte simbòlic per tal d’establir un compromís seriós de col·laboració i d’ajuda, i així començar a crear uns bons lligams afectius entre padrins i fillols, per això els delegats de cada classe, en representació dels seus companys, van signar un document que després subscriuran cada padrí i cada fillol.

El fet de ser padrí de lectura representa adquirir el compromís principal de vetllar per l’aprenentatge lector del seu fillol. El padrí l’ajudarà a aprendre a llegir, alhora que mirarà d’encomanar-li el gust per la lectura tot engrescant-lo en el plaer de viure històries i móns desconeguts.

Els apadrinament per aquest curs són els següents:

EI3 amb 2nA EI3 amb 2n B

EI4 amb 3rA EI4 amb 3rB