ALBA SHOW a Cicle Superior

AlbaShow és un dia al trimestre dedicat al cinema. Deixarem de banda les assignatures de l’horari i mirarem pel·lícules diferents. Vam triar els gèneres de ficció, terror, comèdia, fantasia i aventura.

Aquesta proposta va sorgir en una reunió de delegats, on unes nenes de 5è van tenir aquesta pensada. Els mestres i els alumnes han acordat que les pel·lícules siguin amb diferents llenegues: català, Castella, francès i anglès. s’hauria de veure una pel·lícules  en aquesta diferents idiomes. També s’ha acordat que aquest trimestre sigui el proper dimarts 20 de març.

El nom Albashow també va ser triat entre diferents propostes que vam fer.

Ara, durant les assemblees de classe, fem propostes de les pel·lícules que ens agradaria veure i triarem les més votades.

S’ha fet la proposta que a l’escola celebrem un dia del cinema a tots els cursos, des de primer a 6è.

Ens ha agradat molt aquesta iniciativa i poder-la dur a la pràctica.

Júlia, Ariadna G, Ariadna L i Laia de 6è