ADÉU ÒLIBES

El dia 11 de gener  vam començar el projecte de les Òlibes amb l’arribada a l’escola. Aquest projecte consisteix en cuidar i alimentar cries d’òliba per tal d’introduir-los en el nostre hàbitat.

Per tal d’alimentar-lesr vam agafar un pollet amb unes pinces llargues i el vam posar al niu de les òlibes que tenim al terrat del xalet. Això ho hem fet cada dia durant gairebé 1 mes i mig.

Finalment la setmana passada vam alliberar les òlibes perquè elles decideixin si quedar-se al niu de l’escola o bé que elles busquin el seu propi espai per fer el niu i quedin en llibertat.

Aquest projecte vol protegir aquesta espècie perquè està de perill d’extinció. Esperem que es quedin al bosquet del nostre pati.

CARLOS, PAU I JESÚS 6è