50è ANIVERSARI DE L’ESCOLA ALBA

Ahir dilluns dia 2 de desembre l’Escola Alba va celebrar el seu 50è aniversari. Van venir tres fundadores: la Teresa Saltó, la Carme Llimós i la Irene Tarrats. La Júlia Pujol està a Grècia i no va poder assistir. Va ser un petit homenatge a Isabel Arqué i Gironès, també una de les fundadores.
A més a més van venir exalumnes com en Xavier Quinquillà i l’Ana Leyre Pastor, entre d’altres.
Els nois i noies de 6è vam llegir un escrit escrit d’en Josep Vallverdú i després vam cantar l’himne de l’Alba. L’acte coincidia amb l’aniversari del director, Josep Jaumejoan, i li vam cantar “Happy birthday”.
Seguidament, vam anar a veure la pancarta amb la frase i el logo guanyador que s’ha penjat a la paret del pati d’educació infantil, i que es veu des de la carretera.
Va ser un dia especial. L’escola Alba és molt especial!!!

Albert V., Toni S., Maxi D. i Bruno H.