Santa Cecília

El passat 24 de novembre vam celebrar a l’escola Santa Cecília. Aquest dia vam tenir el plaer de tenir amb nosaltres la Damaris Gelabert una musico-terapeuta  que apropa la música als nens des de ben petits. I per què hem escollit la  Damaris Gelabert? Perquè tal i com diu ella, cantar és el llenguatge dels infants, perquè cantar ens uneix, perquè la nostra societat ho necessita, perquè qui canta els seus mals espanta, perquè aprendre cantant és molt més fàcil, perquè cantar ens fa créixer i perquè cantar és estimar!

Aquí us deixem uns vídeos de la seva estada a la nostra escola.