Curs 2017-2018

Com a marca personal de la nostra escola podem destacar l’elaboració dels “Llibres de Sant Jordi”. Des dels més petits, és a dir, des de E.I.3 fins al més grans, els de 6è, durant el curs escolar pensen una temàtica i van fent tot d’activitats, ja siguin fitxes, manualitats, … que acaben agafant forma de llibre.

El dia de Sant Jordi, prèvia sol·licitud de modificació d’horari, l’alumnat marxa a casa a les 13 hores, menys l’alumnat de 6è que al ser de les seves últimes festes que celebren a l’escola es queda a l’escola i menja pizzes. Com és tradició, l’AMPA ens ofereix un dinar de germanor per a tots els membres de la comunitat escolar.

A la tarda, la resta d’alumnat venen amb la seva família a recollir els llibres que estan a les diferents paradetes que també es decoren amb la temàtica dels llibres. Normalment els més petits relacionen els llibres amb el nom de la classe i la resta amb algun projecte o activitat concreta.

A la tarda (sobre les 17.00h), l’alumnat de 6è ens ofereix un recital de poesia “Poemari, un recull” i es realitza la venda de llibres a la sala de professorat. També hi ha venda, per parts dels nois i noies de cicle superior, de roses, olis, productes de paper reciclat, crema de calèndula, plantetes d’àloe i sabó artesanal elaborat per ells, a partir de l’hortet de plantes medicinals i aromàtiques de la nostra escola i s’ofereix un tastet d’infusions.

Aquell dia rebem la visita d’en Josep Vallverdú i en Jordi Pàmias i així ens encoratgen a tota la Comunitat Educativa a celebrar la Diada amb uns somriures plens de llibres, joia i gaudi.

L’any passat, el curs 2017-2018 els títols van ser els següents:

EI3 – Fem ciència

EI4 – Experimentem

EI5 – Som científics

C.I. – El cos humà

C.M. – Romans MMXVIII

C.S. – Autobiografia

En resum: l’escola s’engalana per acollir i donar vida a tot un reguitzell de llibres que són el resultat del projecte interdisciplinari de cada cicle que volem i que es comparteix amb les famílies. És un dia de festa gran i nostrada des dels orígens!!!