XX Bicicletada i cassola de tros

Benvolguts i benvolgudes,

Com molt de vosaltres ja sabeu, cada any s’organitza una bicicletada i un dinar de germanor. Normalment tenia lloc entre abril / maig, però el curs passat vam apostar per adelantar-la a l’octubre, que encara fa bon temps i permet també, que les famílies que comenceu a l’escola aquest any us pugueu integrar més aviat. Així doncs, i donat l’èxit aconseguit en l’edició anterior, aquest curs ens concentrarem a l’escola el dissabte, 3 d’octubre a les 10 hores.
Tothom que vulgui pot agafar la bici i preparar-se per pedalar plegats fins al Parc del riu de Corbins. Després de mitja hora de descans tornarem cap a l’escola per dinar, juntament amb tota la resta de famílies que vulgueu venir, independentment de si heu anat amb bici o no (podeu fer les dues coses, bici i dinar, o bé, solament bici o solament dinar).

A la bicicletada hi haurà tres circuits:

CIRCUIT A: Es realitzarà a l’interior del recinte de l ‘escola. És un circuit per als més petits i començarà a les 12 h. (En aquest cas, podeu venir a partir de les 12h).

CIRCUIT B: Se sortirà de l’escola a les 10,30 h. en direcció al Parc del riu de Corbins (on es farà un descans). El recorregut serà d’uns 11 km.

CIRCUIT C: També se sortirà de l’escola a les 10,30 h. en direcció al mateix Parc del riu de Corbins, però fent un tomb més llarg. En total uns 13 km. En els 2 primers Km d’aquest recorregut hi ha una pujada d’uns 300 m.
Una part del circuits B i C es farà conjuntament, i la tornada dels dos circuits es farà pel camí més curt.
A l’hora d’escollir un recorregut, cal tenir en compte les condicions físiques i personals dels vostres fills/es i si aquests aniran acompanyats pels pares/mares i germans/es.

Les famílies us heu de fer càrrec del trasllat dels participants i de les bicicletes del vostre domicili a l ‘escola i a l’inrevés.

Dinarem al voltant de les 14h.

A la tarda hi haurà berenar per a les nenes i nens (pa amb xocolata).

Demanem a tots els pares i mares que aparqueu el més ordenadament possible per no dificultar la sortida de l’escola amb les bicicletes.

En cas que hi esteu interessats, ompliu aquest formulari: XX BICICLETADA I CASSOLA DE TROS

ANIMEM A TOTHOM A PARTICIPAR-HI!

Més informació: XX BICICLETADA I CASSOLA DE TROS.pdf